fredag 6. januar 2012

Da var det helg...

Startet dagen med å forsove meg, for så å kjøre rattkjelke for å få luftet hunder mest effektivt. Godt med vind i håret på en fredagsmorgen, der jeg attpåtil har sovet TO timer lengre enn normalt..

Jeg har unt meg skikkelig luksus i dag! En time hos massør Marit. Har vært plaget med skuldre og nakke i perioder og tenkte jeg skulle prøve å gjøre noe med det...  Kjempe deilig, men etterpå så måtte jeg sove...  Så hele ettermiddagen gikk.. - til å gjøre ingenting.. Det verste med å gjøre ingenting er jo at jeg vet ikke når jeg er ferdig med det....

Vegard skulle gå på tur i skogen og lage bål, eller noe.. men han ville gjerne ha med seg en hund.. men ingen av hundene ville være med, de ville ligge på sofaen sammen med meg. Lotta var en perfekt turkompis for ungene, hun ville aller helst alltid ville være med ungene! Hadde akutt savn etter henne i jula, og i dag! Kanskje jeg ikke har rukket å kjenne etter før..??

Til  middag/kvelds spiste vi sushi! Nam! Fikk tilogmed Håkon til å spise det, han syns det var ... ehhh.. godt.. han spiste opp alle bitene, så litt godt må det jo ha vært..??;) Ungene spiste taco og Håkon spiste taco, etter at han hadde spist sushien sin...;)


Siden jeg ikke rakk noe annet så har jeg tenkt meg sprek, for det sto det i avisa at jeg kunne! :) 


Hard ettermiddag med andre ord! :) 



2 kommentarer:

Unknown sa...

Tenker så det knaker ;)

Tonje sa...

hehe, ja det e en fantastisk treningsmåte syns æ...;)

Etiketter

Adventskalender (2) Alaska Husky (4) Alaskan Malamute (2) Alf (6) Apport (1) Bella (15) BEST IN SHOW (3) Bilde (13) Bilder (91) Blogg (11) Blomster (1) Bordercollie (1) Bursdag (7) Dallas (2) Dalsa (6) Den spanske rideskole (1) Dogs4all (1) Dressurtimer (1) Dugnad (1) Eilert (20) elg (1) Ferie (4) Filmsnutt (11) Finnmarksløpet (14) Fjøs (1) FlatCoated Retriever (86) Flinke valpekjøpere (12) GPS (4) Grønnlandshund (2) Gåte på en måte (1) HD-røntgen (1) HeltogHoldent (1) Hest (26) Hester (18) hjemmeside (2) Hovedkurs (2) Hovstell (4) Hund i media (1) Hundeutstilling (10) hUnni (9) hUnnixDallas (46) Husarbeid (5) Hva_kan_Ågot (4) Hvile (1) Høner (1) høst (1) Jobb (25) Jonatan (1) Jula (12) Juleshopping (2) Kadaversøk (3) Kalla (2) Kart og kompass (2) Kine (1) Kirkenes (2) klipp (1) Konrad (5) Kurs (15) kylling (1) lagotto (3) Lagotto Romagnolo (40) Laksefluene (1) Landbruk (3) Lapsk vallhund (3) Latmannsdag (5) lavine (6) Leiteaksjon (1) litt agility (1) Longering (2) LP (5) LP-trening (35) Lurfi (2) Løpetid (1) Mac (21) Miljøtrening (12) mørketid (1) Neseprøve (1) NKK (1) Norgetrengerbonden (1) Norsk varmblod (2) NRH (45) NV (1) Omplassering (4) Oppussing (2) Orlando (3) Pelsstell (5) Piteå (4) Polen (14) Politikk (1) Poseidon (17) Påske (8) Quiz (1) Retrieverjakt (18) Rita (5) Rosa (10) Rundering (1) Rånni (1) Same (2) sauer (3) Sjakk (1) skiskyting (1) skitur (4) sommerifinnmark (1) Sorg (7) Spor (20) Sprang (1) stevne (1) sushi (2) søk (1) Søksprøver (1) Tana (1) Tanaelva (1) Tanahundeklubb (2) Tanavgs (4) tiltoppsitana (1) Tim (3) Topptur (1) Treningsplanlegging (2) truger (1) Tuba (4) Tur (39) Tåkeprat (24) Utfordring (1) Valper (37) Valpetest (1) Veterinær (4) Vidda (2) Video (1) Vinter (18) vom og hundemat (1) ZorroBella (2) Zulu (23) Øyenlysning (1) Ågot (12)