tirsdag 3. mars 2015

Liten rapport

I går lanserte vi nye nettsider på Tana vgs. Det har vært en lærerik og arbeidsom prosess. Men nå  er den, og alle de andre nettsidene til Videregående skoler i Finnmark publisert! :) Hurra! :)

I går kveld var jeg og Henrik og trente lydighet, flott økt med alle hundene. Flinke og lydige hunder! :)
I dag var det miljøtrening, men det var en hund som hostet  når jeg kom, så da torde jeg ikke ta ut mine hunder, er redd for at jeg skal ta noe smitte hjem. Blir ikke noe bedre av at det er så stor fokus på kennelhoste i forbindelse med Finnmarksløpet akkurat....
Er jeg hysterisk??

Har en plan under Finnmarksløpet at vi må bytte klær og vaske oss før vi kan komme hjem, og i hvertfall bytte sko når vi har vandret rundt på sjekkpunktet.

Rosa, Bella og Ågot syns nok jeg var passe teit når de ikke fikk komme ut å trene, så de var  rastløs når vi kom hjem igjen.
Får trene alene framover tror jeg!

snork, ikke forstyrr når jeg sover :) 

Sjekk denne livsnyteren !



Godt å ha søsken å sove med:) 


Luftetur i dag tidlig:) Rene påskestemninga!




Ingen kommentarer:

Etiketter

Adventskalender (2) Alaska Husky (4) Alaskan Malamute (2) Alf (6) Apport (1) Bella (15) BEST IN SHOW (3) Bilde (13) Bilder (91) Blogg (11) Blomster (1) Bordercollie (1) Bursdag (7) Dallas (2) Dalsa (6) Den spanske rideskole (1) Dogs4all (1) Dressurtimer (1) Dugnad (1) Eilert (20) elg (1) Ferie (4) Filmsnutt (11) Finnmarksløpet (14) Fjøs (1) FlatCoated Retriever (86) Flinke valpekjøpere (12) GPS (4) Grønnlandshund (2) Gåte på en måte (1) HD-røntgen (1) HeltogHoldent (1) Hest (26) Hester (18) hjemmeside (2) Hovedkurs (2) Hovstell (4) Hund i media (1) Hundeutstilling (10) hUnni (9) hUnnixDallas (46) Husarbeid (5) Hva_kan_Ågot (4) Hvile (1) Høner (1) høst (1) Jobb (25) Jonatan (1) Jula (12) Juleshopping (2) Kadaversøk (3) Kalla (2) Kart og kompass (2) Kine (1) Kirkenes (2) klipp (1) Konrad (5) Kurs (15) kylling (1) lagotto (3) Lagotto Romagnolo (40) Laksefluene (1) Landbruk (3) Lapsk vallhund (3) Latmannsdag (5) lavine (6) Leiteaksjon (1) litt agility (1) Longering (2) LP (5) LP-trening (35) Lurfi (2) Løpetid (1) Mac (21) Miljøtrening (12) mørketid (1) Neseprøve (1) NKK (1) Norgetrengerbonden (1) Norsk varmblod (2) NRH (45) NV (1) Omplassering (4) Oppussing (2) Orlando (3) Pelsstell (5) Piteå (4) Polen (14) Politikk (1) Poseidon (17) Påske (8) Quiz (1) Retrieverjakt (18) Rita (5) Rosa (10) Rundering (1) Rånni (1) Same (2) sauer (3) Sjakk (1) skiskyting (1) skitur (4) sommerifinnmark (1) Sorg (7) Spor (20) Sprang (1) stevne (1) sushi (2) søk (1) Søksprøver (1) Tana (1) Tanaelva (1) Tanahundeklubb (2) Tanavgs (4) tiltoppsitana (1) Tim (3) Topptur (1) Treningsplanlegging (2) truger (1) Tuba (4) Tur (39) Tåkeprat (24) Utfordring (1) Valper (37) Valpetest (1) Veterinær (4) Vidda (2) Video (1) Vinter (18) vom og hundemat (1) ZorroBella (2) Zulu (23) Øyenlysning (1) Ågot (12)