mandag 27. februar 2012

Lp- trening

Nuffe - Foto: Inger Pedersen

Har egentlig vinterferie men brukte dagen fram til kl. 14 på jobb.  Rakk ikke å ringe veterinæren for jeg satt i møte. :((
Fikk gjort mye, men ble fortsatt ikke fri for jobb.

I dag har vi vår vanlige LP- trening. Vi var 4 ekvipasjer som trente i dag. Jeg hadde ute Zulu, men hun gjorde mye rart. Jeg hadde nok ikke kriteriene på riktig plass, og var kanskje ikke flink nok å "svitsje" mellom hundene i hodet mitt.
Fellesøvelsene med dekk med skjult fører var bra, flink hund. Fellesitt var også bra utført! Flink Zulu!
Trente først hopp over hinder, det var ok nok. Men når jeg skulle legge på apporten så tullet hun med avleveringa og innkomsten til utgangsstilling.
Egentlig en rotete og dårlig trening for min del! Men som jeg innledningsvis skrev så er nok det grunnen.

Har sett nest siste episode av Broen, en utrolig bra serie som har gått på NRK. Tror det er noe av det beste jeg har sett, og nå må vi vente en uke på siste episode, veldig spennende!! Fint å se på tv, for har samtidig vasket hundetepper:)

Eilert og meg - Foto: Inger Pedersen



Ingen kommentarer:

Etiketter

Adventskalender (2) Alaska Husky (4) Alaskan Malamute (2) Alf (6) Apport (1) Bella (15) BEST IN SHOW (3) Bilde (13) Bilder (91) Blogg (11) Blomster (1) Bordercollie (1) Bursdag (7) Dallas (2) Dalsa (6) Den spanske rideskole (1) Dogs4all (1) Dressurtimer (1) Dugnad (1) Eilert (20) elg (1) Ferie (4) Filmsnutt (11) Finnmarksløpet (14) Fjøs (1) FlatCoated Retriever (86) Flinke valpekjøpere (12) GPS (4) Grønnlandshund (2) Gåte på en måte (1) HD-røntgen (1) HeltogHoldent (1) Hest (26) Hester (18) hjemmeside (2) Hovedkurs (2) Hovstell (4) Hund i media (1) Hundeutstilling (10) hUnni (9) hUnnixDallas (46) Husarbeid (5) Hva_kan_Ågot (4) Hvile (1) Høner (1) høst (1) Jobb (25) Jonatan (1) Jula (12) Juleshopping (2) Kadaversøk (3) Kalla (2) Kart og kompass (2) Kine (1) Kirkenes (2) klipp (1) Konrad (5) Kurs (15) kylling (1) lagotto (3) Lagotto Romagnolo (40) Laksefluene (1) Landbruk (3) Lapsk vallhund (3) Latmannsdag (5) lavine (6) Leiteaksjon (1) litt agility (1) Longering (2) LP (5) LP-trening (35) Lurfi (2) Løpetid (1) Mac (21) Miljøtrening (12) mørketid (1) Neseprøve (1) NKK (1) Norgetrengerbonden (1) Norsk varmblod (2) NRH (45) NV (1) Omplassering (4) Oppussing (2) Orlando (3) Pelsstell (5) Piteå (4) Polen (14) Politikk (1) Poseidon (17) Påske (8) Quiz (1) Retrieverjakt (18) Rita (5) Rosa (10) Rundering (1) Rånni (1) Same (2) sauer (3) Sjakk (1) skiskyting (1) skitur (4) sommerifinnmark (1) Sorg (7) Spor (20) Sprang (1) stevne (1) sushi (2) søk (1) Søksprøver (1) Tana (1) Tanaelva (1) Tanahundeklubb (2) Tanavgs (4) tiltoppsitana (1) Tim (3) Topptur (1) Treningsplanlegging (2) truger (1) Tuba (4) Tur (39) Tåkeprat (24) Utfordring (1) Valper (37) Valpetest (1) Veterinær (4) Vidda (2) Video (1) Vinter (18) vom og hundemat (1) ZorroBella (2) Zulu (23) Øyenlysning (1) Ågot (12)